Zondag Selectie

Verdiende 1-3 tegen FC Uitgeest!

Afgelopen zondag was het dan zover: de langverwachte wedstrijd tussen FC Uitgeest en SV Hoofddorp. Onze jongens van Zondag-1 stonden klaar om te strijden voor de winst in de eerste klasse zondag. En dat hebben ze gedaan! Met een 1-3 overwinning op zak keerden ze trots terug naar Hoofddorp.

Het was een spannende wedstrijd waarin beide teams er vol voor gingen. Het publiek was dan ook van begin tot eind op het puntje van hun stoel aan het kijken. Beide teams wisten kansen te creëren, maar het was uiteindelijk SV Hoofddorp dat aan het langste eind trok.

Onze jongens speelden als een team en dat was te zien aan de manier waarop ze de overwinning binnensleepten. Ze bleven geduldig en geconcentreerd spelen, en lieten zich niet van de wijs brengen door de tegenstander. Het was duidelijk dat de trainingen hun vruchten hadden afgeworpen.

De sfeer zat er goed in bij SV Hoofddorp. De spelers vierden de overwinning samen met de fans, en er was een gevoel van trots en voldoening dat door het hele team heen stroomde. De overwinning was niet alleen belangrijk voor de punten, maar ook voor het moreel van het team.

Eén ding is zeker: SV Hoofddorp heeft een fantastische prestatie geleverd en we zijn allemaal trots op onze jongens van Zondag-1. Ze hebben laten zien dat ze als team kunnen werken en dat ze in staat zijn om te winnen op het hoogste niveau. We kijken dan ook vol spanning uit naar de volgende wedstrijd, waarin we hopelijk weer kunnen genieten van een fantastische overwinning van SV Hoofddorp!

Zie hieronder de actuele uitslagen en stand in de Eerste Klasse A Zondag:

Stand 0212 Mannen Zaterdag standaard (A-cat)