Ledenadministratie TOP NIEUWS

Einde lidmaatschap: hoe te handelen bij einde van het seizoen?

Het einde van het voetbalseizoen is in zicht, de voorbereidingen voor seizoen 2023/2024 zijn
al in volle gang!

Wil je lid worden van onze vereniging of juist overstappen naar een andere voetbalclub?
Alle informatie die je zoekt aangaande aanmelden, afmelden en overschrijven vind je op deze pagina

Denk eraan dat jijzelf als vertrekkend lid verantwoordelijk bent voor het  beëindigen van je lidmaatschap. Dat kan niet via trainer en/of leider van je team. Stuur daarom een mail vóór 1 juni 2023 naar de ledenadministratie van S.V. Hoofddorp.

Overschrijven: mocht je naar een andere vereniging gaan, laat dan wel weten of je lid wilt
blijven van S.V. Hoofddorp. Daarmee voorkom je dat je onterecht een factuur ontvangt voor het nieuwe seizoen.

Nadere informatie over overschrijvingen is te vinden op de site van de KNVB

Wellicht ten overvloede, de overschrijving wordt in gang gezet door de aanmelding bij jouw NIEUWE vereniging.
NB:
Overschrijvingsverzoeken moeten vóór 15 juni 2023 om 23.59 uur bij de KNVB binnen zijn.