TOP NIEUWS Zondag Selectie

SVH ZON-1: “Een geheel onnodige nederlaag”

SV Hoofddorp Zondag 1 selectie heeft gisteren helaas een teleurstellende nederlaag geleden in de uitwedstrijd tegen AFC’34. Na een veelbelovende start waarin SV Hoofddorp goed in de wedstrijd zat en zelfs op voorsprong kwam door een goal van Mika Komduur in de 34ste minuut, ging het in de tweede helft helaas mis.

Het moment waarop de wedstrijd kantelde was de rode kaart van Mika Komduur na een wilde sliding. Vanaf dat moment speelde SV Hoofddorp met een man minder, maar ondanks dat hadden ze nog steeds veel balbezit. Helaas werden ze verrast door de snelle omschakelmomenten van AFC’34 en kon de tegenstander vier keer scoren, waardoor de eindstand op 4-1 kwam te staan.

Natuurlijk is dit een teleurstellend resultaat voor de spelers en supporters van SV Hoofddorp. Maar het is belangrijk om de kop op te houden en door te gaan naar de volgende wedstrijd. Het seizoen is nog lang en er zijn nog veel kansen om te laten zien wat de selectie waard is.

Het is duidelijk dat er lessen getrokken kunnen worden uit deze wedstrijd. Het is belangrijk om te blijven werken aan het behouden van de bal en het voorkomen van snelle omschakelingen van de tegenstander. Ook moeten de spelers hun emoties onder controle houden en vermijden dat ze onnodige kaarten krijgen.

De SV Hoofddorp Zondag 1 selectie heeft bewezen dat ze kunnen voetballen en hopelijk kunnen ze snel weer terugkeren naar de vorm die ze in de eerste helft van de wedstrijd hebben laten zien. We wensen de spelers en coaches veel succes in de volgende wedstrijd en hopen dat ze hun ware potentieel kunnen laten zien. Forza SV Hoofddorp!

Zie hieronder een artikel over deze wedstrijd: