TOP NIEUWS Zondag Selectie

SV Hoofddorp ZON-1 wint overtuigend van LSVV en blijft in de race voor promotie

Wat een prachtige dag was het gisteren op het sportpark van SV Hoofddorp! Het was een belangrijke wedstrijd voor onze Zondag 1 tegen LSVV, en we hebben onze supporters zeker niet teleurgesteld. Met een overtuigende 2-0 overwinning hebben we belangrijke punten gepakt in onze strijd om promotie naar een hogere klasse.

De wedstrijd begon wat stroef en beide teams hadden moeite om tot echte kansen te komen. Maar in de 67ste minuut brak De Jong de ban met een prachtig doelpunt. Een geweldige goal die het hele team een boost gaf.

Nog geen tien minuten later was het de beurt aan Van den Assem.  2-0 voor SV Hoofddorp en de wedstrijd leek beslist.

Het werd nog even spannend toen een speler van LSVV in de 81ste minuut met rood van het veld werd gestuurd, maar ons team hield het hoofd koel en wist de wedstrijd professioneel uit te spelen. Een geweldige teamprestatie waar we als SV Hoofddorp trots op mogen zijn.

Maar er was nog meer reden tot vreugde, want onze trainer besloot om twee jeugdspelers te laten debuteren. Het is fantastisch om te zien dat de jeugd van onze club zich zo goed ontwikkelt en het is mooi dat zij deze kans hebben gekregen om te laten zien wat ze kunnen.

Met nog drie wedstrijden te gaan staan we nu op de vierde plaats, één punt achter op de nummer drie AFC ’34 en drie punten achter op de nummer twee AGB. Maar er is mogelijk goed nieuws voor ons team, want AGB is verwikkeld in een discussie met de KNVB en kan mogelijk nog punten in mindering krijgen of zelfs uit de competitie worden gehaald. Dit kan grote impact hebben op de stand en ons een betere kans geven om de promotieplekken te bereiken.

De koploper en verwachte kampioen is HBC, maar we geven niet op en blijven knokken voor ons doel. Met het zelfvertrouwen van deze overwinning en het talent van onze spelers kunnen we nog ver komen dit seizoen. Laten we hopen dat we de stijgende lijn vasthouden en binnenkort kunnen juichen om nog meer overwinningen.

Tot de volgende wedstrijd!