TOP NIEUWS Zondag Selectie

A.s. zondag laatste thuiswedstrijd ZON-1 tegen Hillegom. Kom jij ook?

Beste SV Hoofddorpers,

Het is zover! Aanstaande zondag staat de laatste thuiswedstrijd van het seizoen voor de zondagselectie op het programma. En wat een wedstrijd wordt het! Onze jongens zijn volop in de race voor de 3e periodetitel en hebben alle steun nodig om deze droom te verwezenlijken. Daarom roepen we jullie allemaal op om massaal naar het sportpark te komen en onze spelers luidkeels aan te moedigen.

Het seizoen is tot nu toe een achtbaan van emoties geweest voor SV Hoofddorp. Ze hebben laten zien dat ze een team zijn dat nooit opgeeft, altijd vecht tot de laatste minuut en een ongelooflijke teamgeest heeft. Ze hebben zich keer op keer bewezen en laten zien dat ze, ook al is het een jonge selectie, tot de besten behoren. Nu is het moment aangebroken waarop we hen kunnen steunen en onze dankbaarheid kunnen tonen voor hun harde werk en toewijding.

De strijd om de 3e periodetitel is een belangrijke doelstelling voor SV Hoofddorp. Het is een kans voor het team om hun talent en vastberadenheid te tonen, en om te bewijzen dat ze in staat zijn om tot het einde te vechten. Ze hebben ons nodig om hen aan te moedigen, om hen dat extra beetje energie en motivatie te geven dat het verschil kan maken in de wedstrijd.

Laten we allemaal onze rood-wit-blauwe kleuren dragen en onze stemmen laten horen. Laten we onze jongens laten voelen dat ze niet alleen zijn, dat ze een hele gemeenschap achter zich hebben staan die in hen gelooft. Laten we de tribunes vullen met een zee van support en positieve energie. Samen kunnen we hen naar de overwinning juichen. Laten we de laatste thuiswedstrijd van dit seizoen een onvergetelijke ervaring maken!

Tot ziens aanstaande zondag op het sportpark!