TOP NIEUWS Zondag Selectie

Steun Zondag 1 tijdens cruciale nacompetitiewedstrijd tegen De Zouaven – Meld je nu aan voor de busrit!

Op zondag 4 juni a.s. om 14:00 spelen onze jongens de eerste wedstrijd in de nacompetitie tegen De Zouaven uit Grootebroek. We willen graag zoveel mogelijk steun hebben van onze fans tijdens deze belangrijke wedstrijd. Daarom hebben we een bus gereserveerd om supporters naar de uitwedstrijd te brengen.

De bus vertrekt om 12:30 vanaf de parkeerplaats van SV Hoofddorp. Als je graag met ons mee wilt reizen en het team wilt aanmoedigen, kun je je aanmelden voor de busrit. De bijdrage in de kosten bedraagt EUR 10 per persoon.
Om je aan te melden voor de bus, vragen we je vriendelijk om het volgende te doen:
  • Stuur een e-mail naar bestuur@svhoofddorp.nl met daarin je naam, het aantal personen waarmee je wilt komen en je contactgegevens.
  • Vermeld in de onderwerpregel “Busaanmelding – Zondag 1 uitwedstrijd”.
Wees er snel bij, want wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Er zijn een beperkt aantal plaatsen beschikbaar in de bus. Er zijn 50 plaatsen in de bus voor supporters beschikbaar. Als er meer aanmeldingen zijn kan er naast deze grote bus nog een kleinere bus met 19 plaatsen bij geboekt worden.
We zouden het geweldig vinden om jullie allemaal daar te zien en het team te ondersteunen tijdens deze belangrijke wedstrijd! Laten we samen een geweldige sfeer creëren en onze club naar de overwinning juichen.
Houd ook onze website en sociale media in de gaten voor eventuele updates en meer informatie.