Opzeggen en overschrijven

Wim Uijtenhaak

Opzeggen:

Voor degene die onze vereniging gaan verlaten, hieronder wat concrete punten om in de gaten te houden.

Leden zijn zelf verantwoordelijk voor het beëindigen van het lidmaatschap, dit kan niet via onze trainers en/of leiders. Stuur tijdig een mail, uiterlijk 1 juni  naar de ledenadministratie van S.V. Hoofddorp om dit te regelen.

Overschrijven:

Mocht je naar een andere vereniging gaan, laat ons dan wel weten of je lid wilt blijven van S.V. Hoofddorp. Daarmee voorkom je dat je onterecht een factuur ontvangt voor seizoen 2023/2024.
Voor informatie over overschrijvingen, hierbij de link naar alle regels en voorwaarden:

Nationale overschrijvingen amateurvoetbal mogelijk tot en met 15 juni | KNVB

Wellicht ten overvloede, de overschrijving wordt in gang gezet door de NIEUWE vereniging door daar in te schrijven. De nieuwe vereniging zet de overschrijving in gang.

NB:
Overschrijvingsverzoeken moeten vóór 15 juni om 23.59 uur bij de KNVB binnen zijn.