TOP NIEUWS Vrouwen selectie

Vrouwen1 ongeslagen in 18e competitiewedstrijd

Vrouwen1 is ook in haar 18e wedstrijd ongeslagen gebleven. Tegen de sv de Meer moest trainer Wouter het doen zonder de uitblinkster van vorige week Rosa en goalgetter Amber. Gelukkig waren Romee en Danique weer fit genoeg om te spelen. De eerste helft met wind tegen waren de beste kansen voor sv de Meer maar Mirthe was ook deze wedstrijd onpasseerbaar. Voor Hoofddorp waren Nikisha en Nicky dicht een treffer. Met 0-0 werd de bereikt.
De tweede helft zagen de alle supporters aan de kant en grensrechter John langs de lijn werd een sterker sv Hoofddorp. De Meer haalde de spits als extra slot op de deur naar de laatste linie om zo Hoofddorp van scoren af te halen. Echter op de schitterde vrije trap van Rowanne die van ca 30 meter in de kruising vloog hadden ze geen antwoord. Hoofddorp bleef goed spelen en vlak voor tijd bekroonde Simone haar goede wedstrijd met een doelpunt. Wederom een prima wedstrijd van dit topteam.
Met drie punten in de tas op naar de volgende wedstrijd. Op 11 mei uit bij Kadoelen kunnen weer drie punten worden gepakt en kan de champagne uit de tas.

Tot op de velden Sjon Wering

De stand met nog twee wedstrijden te gaan:
Hoofddorp 18 – 52
DVVA      17- 45