Afgelastingsregel

Onur Ozyigit

De afgelastingsregeling voor competitiewedstrijden wordt toegepast conform de scheiding van Categorie A en Categorie B.

Alle teams van jeugd en senioren van S.V. Hoofddorp spelen in District WEST 1. Ons District kan een algehele afgelasting geven van alleen in Categorie B of in Categorie A en B.

Algehele afgelasting van het zaterdag- en/of zondagamateurvoetbal betekent automatisch dat ook alle wedstrijden van District WEST 1 zijn afgelast.

HOE WEET JE OF DE WEDSTRIJD IS AFGELAST ?

Bekijk op de website van S.V. Hoofddorp het wedstrijdprogramma voor de betreffende speeldag.

Kijk bij uitwedstrijden eventueel ook op de website van de tegenstander of er een mededeling is van een afgelasting.

Check het overzicht van afgelastingen op Voetbal.nl

Voor uitwedstrijden kan je ook telefonisch contact opnemen met de tegenstander, zie voor telefoonnummers www.knvb.nl

Algehele afkeuringen van districten van het zaterdag- en zondagamateurvoetbal worden vermeld op NOS-teletekst pagina 603