Sponsorzaken TOP NIEUWS

Ondernemers Voetbaltoernooi op 8 mei – Schrijf je nu in!

Op woensdag 8 mei wordt er weer gestreden tussen sportieve ondernemersteams op het SV Hoofddorp Ondernemers Voetbaltoernooi. Dit toernooi voor heren en dames wordt weer een feestje. De BBQ gaat aan dus naast het voetballen kan er worden genoten van sateetje of een hamburger.

Het toernooi start om 18:00, inloop vanaf 17:00 uur.

Er is plek voor 40 teams. Schrijf je in want vol = vol.

Schrijf je in door het aanmeldformulier uiterlijk 30 april ingevuld naar ons terug te mailen op: info@businessclubsvhoofddorp.nl

Heb je interesse in wat extra zichtbaarheid op het toernooi dan zijn er uiteraard nog sponsormogelijkheden. De mogelijkheden vind je hier. Laat ons weten wat je voorkeur heeft en dan gaan we daarmee aan de slag.

Vriendelijke groet,

Business Club SV Hoofddorp

Sjef Maessen, Jacqueline Ente, Markus Griethuijsen, René Teunissen, Tijani Idrissi, Roy van Ham, Laura Barens, Dennis Grimbergen en Michiel van Delden.