Veegronde Kleedkamers

Onur Ozyigit

Het vegen van de centrale gang bij de kleedkamers op de wedstrijddagen is een normale zaak bij onze vereniging. Teams van jeugd en senioren worden op zaterdag en zondag aangewezen om na hun thuiswedstrijd de gang te vegen en de rommel van gras,grond etc. netjes op te ruimen. Dit staat altijd wekelijks vermeld bij de wedstrijdaankondigingen. In de thee-uitgifteruimte staan grote bezems waarmee je in zo’n 5 minuten de gang mee kan schoon vegen. Bij JO8 t/m JO11 zullen de leiders/ouders het schoonmaken voor hun rekening kunnen nemen en vanaf de JO12-teams zullen de spelers zelf voor het schoonmaken moeten zorgen. De Kaderleden van Dienst zullen de veegrondes controleren om ervoor te zorgen, dat iedereen “met elkaar en voor elkaar” zijn verenigingsverplichtingen zal uitvoeren. Een kleine moeite waar alle spelers die na jullie moeten voetballen veel plezier van zullen hebben!