Mededelingen TOP NIEUWS

Op de fiets naar de club!

Op de fiets naar de club! Samen met de gemeente Amsterdam is de KNVB bij drie Amsterdamse voetbalverenigingen een campagne gestart om jonge voetballers aan te moedigen vaker de fiets te pakken. Maar dat kunnen we bij S.V. Hoofddorp ook!

Gewoon lekker de fiets pakken. Op weg naar de eigen voetbalclub of met het hele team naar een uitwedstrijd. Als het even kan, is het eenvoudig te regelen. Het is ook nog eens gezellig, gezond én goed voor het klimaat. Het bevordert ook de (voetbal)conditie, want tijdens het fietsen maak je alvast je spieren warm, los en soepel. Eigenlijk dus al een goede warming-up. Het team komt zo fit en vol energie aan bij de vereniging; klaar om meteen op het veld te knallen!

Meer informatie is te vinden op de site van de KNVB