Jeugdopleiding TOP NIEUWS

Jeugdopleiding en Hoofddorp 1: Ontwikkelen en verbinden

Dit seizoen draait Hoofddorp 1 o.l.v. Jorg Smeets goed in de 1e klasse. De hoofdtrainer is sinds dit seizoen actief en maakt veelvuldig gebruik van talentvolle spelers uit de jeugdopleiding. Gevolg is dan ook dat er een herkenbaar en jong elftal staat.

Afgelopen woensdag werd de volgende slag geslagen in het verbinden van de jeugdopleiding en de Zondag-selectie. Jorg Smeets vertelde samen met zijn aanvoerder Donny Kessing over de speelwijze die zij gebruiken bij het eerste elftal. Gedurende de presentatie ontstond er een mooi gesprek tussen de jeugdtrainers en de hoofdtrainer en bleek dat de manier van spelen tussen de jeugdopleiding en het eerste elftal al heel dicht bij elkaar zit.

Aankomende zondag komen de jeugdtrainers met zijn allen kijken om het eerste in actie te zien tegen Assendelft. Twee trainer zullen de bespreking bijwonen en dit delen met de rest van de groep. Na de wedstrijd volgt dan weer een korte terugkoppeling met Jorg en Donny.

Mooie ontwikkelingen binnen de vereniging waar we met zijn allen heel trots op mogen zijn!