TOP NIEUWS Zondag Selectie

Oproep aan alle SV Hoofddorp Fans!

Lieve supporters van SV Hoofddorp,

Deze zondag, 14 april om 14:00 uur, staat er een wedstrijd op het programma die ons hart sneller doet kloppen. Ons Zondag 1 team neemt het op tegen Fortuna Wormerveer in een clash die meer betekent dan alleen de punten. Dit is een gevecht om trots, doorzettingsvermogen en onze onbreekbare gemeenschapsgeest.

We roepen iedereen op om de jongens te komen aanmoedigen. Laat zien dat onze gemeenschap meer is dan alleen een groep mensen – het is een familie die samenkomt in goede en slechte tijden. Deze wedstrijd is een kans om te laten zien wat die steun betekent voor het team.

Neem je vrienden, familie en buren mee en maak er een onvergetelijke dag van vol passie en support voor ons geliefde team. Laat ons de tribunes vullen met onze kleuren, liederen en aanmoedigingen die onze spelers vleugels zullen geven.

Samen staan we sterk. Samen zijn we onoverwinnelijk. Laten we deze zondag een zee van groen en wit creëren en onze jongens naar de overwinning schreeuwen!

• Datum: Zondag, 14 april
  • Tijd: 14:00 uur
  • Locatie: Sportcomplex De IJvelden

#SVHoofddorp #SamenSterk #SupportersGezocht

Rood Wit en Blauw, ons hart en onze ziel. Kom en laat je horen voor SV Hoofddorp!