TOP NIEUWS Zondag Selectie

SV Hoofddorp klaar voor een knallend nieuw seizoen!

Hey Hoofddorpers en voetbalfans,

Goed nieuws vanuit het kamp van onze geliefde SV Hoofddorp! ???? We hebben een super spannende update voor jullie die rechtstreeks van het veld komt. Hou je vast, want dit wil je echt niet missen.

Het is officieel: Bijna al onze helden hebben “ja” gezegd tegen nog een seizoen bij onze club. Ja, je leest het goed! Na een seizoen vol uitdagingen en hobbels op de weg, staan onze spelers nog steeds stevig in hun voetbalschoenen, klaar om te knallen voor SV Hoofddorp en ons allemaal trots te maken.

Denk even terug aan vorig seizoen, weet je nog? Die geweldige periode waarin we met z’n allen die periodetitel pakten. Ondanks een paar moeilijke momenten dit seizoen, is onze spirit alleen maar sterker geworden. Ons team is als een familie die samen blijft, wat er ook gebeurt. En met de bevestiging van bijna de hele selectie voor volgend seizoen, is het duidelijk: We zijn hier niet alleen om mee te doen, we zijn hier om te winnen!

En weet je wat echt cool is? De lijst van spelers die blijven is indrukwekkend. We hebben toppers zoals Alie Sherrif, Brenden den Breeijen, en Dylan van Schaik (en vele anderen!) die hebben beloofd dat ze ons volgend seizoen weer zullen verblijden met hun skills op het veld. Plus, er komen ook een paar nieuwe talenten bij uit onze eigen jeugdopleiding. Kan het nog beter? Ik dacht het niet!

De spelers die bevestigd hebben dat ze ook volgend seizoen actief zullen zijn bij SV Hoofddorp zijn:

• Alie Sherrif
  • Teun Bik
  • Victor Carreira
  • Yannick Spaargaren

Deze spelers hebben hun toewijding en loyaliteit aan de club getoond door hun verblijf voor nog een seizoen te bevestigen.

Maar laten we ook onze fantastische fans niet vergeten. Jullie steun is ongelooflijk belangrijk geweest, vooral tijdens de moeilijke tijden. Jullie enthousiasme en liefde voor de club maakt echt het verschil, en daar willen we jullie enorm voor bedanken. Zonder jullie zijn we nergens.

Dus, wat denken jullie? Klaar om samen met SV Hoofddorp een onvergetelijk seizoen te beleven? Wij kunnen in ieder geval niet wachten om te zien wat de toekomst brengt. Met zo’n teamgeest en de onwankelbare steun van onze fans, zijn we onverslaanbaar.

Blijf op de hoogte van alle nieuwtjes via onze website www.svhoofddorp.nl. Laten we samen de toekomst tegemoet gaan, vol hoop en opwinding voor wat komt.