Bestuursmededelingen

In memoriam: Bert van Scheppingen

Het bestuur van S.V. Hoofddorp heeft onlangs het trieste bericht ontvangen dat op 76 jarige leeftijd is overleden:

Bert van Scheppingen

Erelid en Lid van Verdienste van S.V. Hoofddorp
Lid in de Orde van Oranje-Nassau

Bert was sinds 1997 lid van onze vereniging en heeft zich meerdere jaren met zijn vrouw Ria  actief ingezet als kantinebeheerder en bevlogen leider van Zondag 1. Ook was Bert als uitvoerder betrokken bij de bouw van het verenigingsclubhuis in 2002.

Daarnaast was Bert nauw betrokken bij vele activiteiten op de vereniging en was altijd bereid om een handje te helpen. Hij was de steun en toeverlaat van zijn vrouw Ria bij haar vele werkzaamheden voor onze vereniging.

Wij betuigen de familie van Bert onze oprechte deelneming en wensen hen veel sterkte bij de verwerking van dit enorme verlies.

Bestuur en leden van SV. Hoofddorp