Kantinenieuws Sponsorzaken

Contract met leverancier AB InBev met vijf jaar verlengd

Recent hebben leverancier AB InBev en S.V. Hoofddorp hun samenwerking met vijf jaar gecontinueerd. Onze club is daar zeer blij mee en zeker met de toezegging van de brouwer dat zij ons speciaal gaan steunen in het jubileumjaar wanneer de club zijn eeuwfeest viert.
De reactie van InBev welke wij van hen hebben ontvangen is hierbij vermeld:

“We zijn vanuit bierbrouwerij AB InBev verheugd dat we ook de komende jaren onze bieren en overige dranken mogen leveren bij S”.V. Hoofddorp. Hoe S.V. Hoofddorp zich profileert in Hoofddorp past goed bij de normen en waarden die AB InBev graag uitdraagt. We brengen graag mensen bij elkaar om te proosten en groots te dromen over een succesvolle toekomst. We kijken uit naar de vernieuwde samenwerking en het mooie jubileumjaar dat eraan komt. Vanuit de brouwerij zullen we de vereniging ondersteunen waar mogelijk om het jubileumjaar een groot succes te laten worden.

Op de foto (vlnr): Jeroen van der Werff, Bob Hansen van AB inBev en Sjef Maessen