TOP NIEUWS Zondag Selectie

S.V. HOOFDDORP – ZONDAG1 / SEIZOEN 2022-2023

In het huidige seizoen 2021-2022 moeten tot de 1e week van juni nog 7 belangrijke wedstrijden worden gespeeld. De huidige 5e plek in het linker rijtje kan nog mooier worden als in de komende wedstrijden (4 thuis en 3 uit) positieve resultaten worden behaald, waardoor wellicht aan het einde van het seizoen nog een strijd om na-competitie kan volgen.

Voor het nieuwe voetbalseizoen 2022-2023 zijn ook al de voorbereidingen gestart. Het oefenprogramma start op maandag 1 augustus met de 1e training en op zondag 25 september staat de 1e competitiewedstrijd gepland.

Van de huidige spelers van Zondag-1 heeft iedereen nu te kennen gegeven of zij in het nieuwe seizoen wel of niet deel zullen uitmaken van het 1e elftal. “Last but not least” onze Martijn Tjon-A-Njoek heeft ook te kennen gegeven volgend seizoen weer in de spits voor de nodige doelpunten te gaan zorgen. Succes Martijn !

Hoe ziet de spelersgroep en technische staf er uit ? Hierbij een nieuw totaal-overzicht:

Spelers van de Zondag-1 die blijven:
Martijn Tjon-A-Njoek – Randy van Velzen (k) – Jasper-Ewout van Breemen-Schneider – Marcus Broxterman – Tobias de Jong – Manolito Joren – Donny Kessing – Joery Knol – Julian Konneman – Mathijs Miserus – Lucas Rombaut – Dylan van Schaik – Alie Sheriff – Yannick Spaargaren – Soeremly te Vrede – Gaivyno Zeefuik.

Nieuwe spelers voor de Zondag-1:
Tom Kok (DEM) – Xander Kramer (k) (Kon.HFC) – Junior Driessen (FC Volendam) – Daan Herrendorf (Zondag-2) –  Lars van Rijn (Velsen) – Mats de Reus (Alphense Boys).

In een volgende update zullen de nieuwe spelers nader worden voorgesteld.

Spelers die de Zondag-1 gaan verlaten:

Ook de Technische Staf van Zondag-1/2 is bijna compleet:

De functie van ass.-trainer Zondag-2 zal binnenkort ingevuld worden.

De ass.-scheidsrechters van Zondag-1/2 zijn gelukkig weer de al vele jaren bekende gezichten van Manfred Metzger (ass.scheidsrechter Zondag-1) en Erwin Schaefers (ass.scheidsrechter Zondag-2).

In de samenstelling van de teammanagers van Zondag-1/2 zullen enkele wijzigingen gaan plaatsvinden. Teammanager Erik Rooth zal het komende seizoen een sabbatical nemen, maar René Wortelboer zal zijn functie bij de Zondag-1 gaan overnemen.

De overige teammanagers zullen op korte termijn aangeven of zij in de begeleidingsstaf werkzaam zullen blijven.

Tot slot, de Medische Staf van Zondag-1/2 zal ook in het nieuwe seizoen weer in de vertrouwde handen zijn van de fysiotherapeuten Jaap Ederveen, Raoul Roelofsen en Roald Groeneveld van Fysio Cura Plaza te Hoofddorp