TOP NIEUWS Vrouwen selectie

Afscheid van twee kanjers bij Vrouwen1

De wedstrijd tussen Hoofddorps en kampioen Foreholte stond in het teken van het afscheid van Samantha en Noor. Twee speelsters die jarenlang het hart van vrouwen 1 vormde en van grote waarde zijn geweest in de ontwikkeling van het vrouwenvoetbal bij S.V. Hoofddorp. Vooraf een fotosessie, muziek, fakkels en vele supporters langs de lijn.

De eerste helft kon Hoofddorp geen vuist maken tegen kampioen Foreholte. Ondanks goed veldspel en prima verdedigen door Noor en de jarige Sterre  (nog gefeliciteerd) kon Foreholte 3x scoren. Bij twee doelpunten zat de uitstekend keepende Marit zat er prima bij maar werd de bal uit haar handen getikt, helaas zag de scheidsrechter dit anders.

De wedstrijd leek gespeeld, maar de tweede helft liet de Squadra van trainer Vincent  haar ware kracht zien. Met Rowanne en Jamie als dirigentes op het middenveld, Samantha in de spits nam Hoofddorp het heft in handen. Een doelpunt  kon niet uitblijven. Voor Samantha bleek de keeper een sta in de weg en kon ze haar afscheid geen extra kleur geven met een doelpunt . Echter door  een schitterend afstandschot (22 meter) van Rowanne een sublieme Messi-achtste slalomactie  van Jamie kwam Hoofddorp terug in de race. Met de Nikisha als extra spits was Hoofddorp een aantal keren erg gevaarlijken ook Mardit werd net afgestopt. Helaas kreeg Hoofddorp het verdiende punt en werd het 2-4 maar het publiek heeft genoten van de strijd en passie in de tweede helft.

Als periodekampioen zal de aankomende weken gestreden worden voor promotie naar de 2e klasse.

Ga zo door en tot op de velden
JOSP

Ps 1) Lianne, hopelijk valt je blessure mee en sta je weer snel op het veld.
Ps 2) Noor en Samantha bedankt ik zal jullie missen