TOP NIEUWS Zondag Selectie

Samenstelling spelersgroep Zondag-1 voor seizoen 2023-2024

Afgelopen weken hebben trainer Jorg Smeets en de Technische Commissie gesprekken gevoerd met de huidige spelers van de Zondag-1. In deze gesprekken is gesproken over de doelstellingen voor het nieuwe seizoen en vooral ook om de jeugdige, talentvolle en kwalitatief sterke spelersgroep te behouden voor de nabije toekomst. De meeste spelers hebben een voetbalachtergrond bij onze vereniging en het is een duidelijk doel van de technische staf om (nog) meer eigen jeugdspelers in te passen in de Zondag-1, die thans spelen in de JO-18 en/of JO-23.

Het aantrekken van spelers van “buitenaf” zal alleen plaatsvinden als binnen de eigen jeugdopleiding geen adequate invulling aan bepaalde posities gegeven kan worden.

De onderstaande spelers hebben aangegeven ook in het komende seizoen deel te willen gaan uitmaken van de selectie van de Zondag-1:

Donny Kessing

Donny is een ervaren centrale verdediger en tevens aanvoerder van het keurkorps. Hij  kwam 2 jaar geleden van het Amsterdamse SDZ, maar heeft ook al  in de jeugd voor onze club gespeeld. De verdediger is dit seizoen geregeld met zijn routine heel belangrijk voor het team met goals te maken en goals te verijdelen bij tegenstanders.

Siyar Suvakci

Siyar heeft zich dit seizoen met veel enthousiasme gemanifesteerd in Zondag-1 en  heeft grote stappen gemaakt in zijn spel. Met zijn tomeloze inzet en goede passing zorgt Siyar voor veel energie op het middenveld. Met een goed afstandsschot heeft hij al een paar keer laten zien over een extra wapen te beschikken.

Junior Driessen

Junior is een van de jongste spelers in het team en heeft zich als rechterverdediger sterk ontwikkelt en een aantal uitstekende wedstrijden al gespeeld. De jonge rechtsback is na zijn avontuur bij Volendam weer terug bij zijn “oude” club en an met zijn snelheid en spelinzicht een mooie toekomst tegemoet zien in Zondag-1.

Mika Komduur

Mika komt uit onze eigen jeugd en is als linksbenige aanvallend ingestelde middenvelder aan een prima seizoen bezig. Na uitstapjes naar VVC en AFC is hij weer terug en laat hij wekelijks een goede indruk achter. Wij zijn verheugd om ook het volgend seizoen weer van zijn voetbalcapaciteiten te kunnen genieten.

Dylan van Schaik

Dylan is onze razendsnelle, linksbenige buitenspeler die wij ook volgend seizoen kunnen bewonderen op ons complex. Hij is weliswaar door verschillende Divisie-clubs benaderd, maar hij heeft gekozen om wekelijks minimaal op 1e klasseniveau te voetballen en alle huidige belangstelling voor het komende seizoen naast zich neer te leggen. Hij heeft dan ook besloten om met veel plezier bij S.V. Hoofddorp te blijven.

Julian Konneman

Julian zal als “nummer 9” actief blijven in de Zondag-1. Na een ietwat stroeve start van de competitie heeft Julian de afgelopen maanden duidelijk laten zien dat hij van grote waarde is als balvaste en scorende spits. Als exponent van onze jeugdopleiding is hij een echte steunpilaar in het team en een ware plaag voor de tegenstanders.

Brenden den Breeijen

Brenden heeft zich dit seizoen snel als een gewaardeerde kracht laten zien, nadat hij van 4e klasser Parkstadt naar onze club is gekomen. Als centrale verdediger of als linksback kunnen wij heel vaak genieten van zijn snelheid, techniek en spelinzicht. Als betrouwbare verdediger zien wij hem volgend seizoen graag weer in Zondag-1.

Mats de Reus

Mats is een jonge talentvolle centrale verdediger of rechtsback met de juiste mentaliteit, die na een uitstapje naar Alphense Boys gelukkig weer is teruggekeerd bij onze club. Ook is Mats met zijn lengte en kopkracht een uitstekend alternatief voor de spitspositie, waarin hij ook al bewezen heeft over scorend vermogen te beschikken.

Nigel Compter

Nigel Is de volgende exponent van onze jeugdopleiding, die in zijn 1e seizoen als senior na een aantal invalbeurten nu ook regelmatig vanaf de aftrap mag beginnen. Met zijn fysieke kracht en snelheid heeft hij een belangrijk wapen als spits en/of linksbuiten. Nigel werkt keihard en gaat volle bak de concurrentie aan.

Yannick Spaargaren

Yannick is een razendsnelle linksbuiten, die vanuit onze jeugdopleiding al weer een aantal seizoenen in de voorhoede speelt. Zijn directe tegenstanders zien vaak alleen maar zijn rugnummer 11, want binnendoor en buitenom gaat hij steevast richting vijandelijk doel. Met zijn goals en assists is hij een belangrijke pion in de voorhoede.

Victor Carreira

Victor heeft zich dit seizoen bewezen als een betrouwbare kracht op het middenveld. Met veel inzicht en loopvermogen is hij heel belangrijk met het druk zetten op de tegenstanders en zorgt daarbij voor een goede balans in het team. Victor heeft de gehele jeugdopleiding doorlopen en wij zijn trots op zijn doorbraak in Zondag-1.

Van de overige spelers van onze Zondag-1 hopen wij binnenkort ook de informatie m.b.t. het nieuwe voetbalseizoen te kunnen meedelen.