Jeugdopleiding TOP NIEUWS

Vacatures jeugdopleiding S.V. Hoofddorp

De jeugdopleiding van S.V. Hoofddorp is voor het seizoen 2023/2024 op zoek naar enthousiaste personen die het leuk vinden om een bijdrage te leveren bij de ondersteuning in de ontwikkeling van de jeugdspelers. Voor de volgende functies zijn er op dit moment vacatures:

Assistent-scheidsrechter

Als assistent-scheidsrechter ben je een belangrijk onderdeel van het begeleidingsteam. Net als de overige stafleden zorg je ervoor dat de spelregels op professionele wijze worden nageleefd. Uiteraard is het belangrijk dat je bekend bent met alle spelregels en beschikt over een goede conditie.

Wij zoeken iemand die op vrijwillige basis beschikbaar is op zaterdag en eventueel bij doordeweekse (oefen)wedstrijden.

Teammanager

Als teammanager ondersteun je de trainer(s) in het begeleiden van de groep. De teammanager is verantwoordelijk voor de niet-voetbaltechnische zaken bij het team, zoals bijvoorbeeld de kleding en materialen. Verder onderhoudt de teammanager contacten met de spelers over niet-voetbaltechnische zaken. De opleidingsteams van S.V. Hoofddorp spelen hun competitiewedstrijden op zaterdag.

Ben je geïnteresseerd in één van bovenstaande vrijwilligersfuncties? Neem dan contact op met Dennis Grimbergen via dgrimbergen@gmail.com / 06-14185428