Vrouwen selectie

Vrouwen1 winnen hun eerste wedstrijd met 5-0.

Australië en Nieuw-Zeeland zomer 2023: WK voor vrouwen. Heel de wereld heeft genoten de vele schitterende doelpunten, van het goede en leuke voetbal. Het vrouwenvoetbal blijft groeien en zich uitstekend ontwikkelen in de wereld.

Hoofddorp zaterdag 26 augustus. Heel Hoofddorp heeft genoten van de schitterende doelpunten, van het goede en leuke voetbal. Het vrouwenvoetbal blijft groeien en zich uitstekend ontwikkelen bij S.V. Hoofddorp.

Het enige verschil was ongetwijfeld het aantal toeschouwers. Het publiek dat er was kreeg een aantrekkelijke wedstrijd voorgeschoteld. Het vrouwenteam, wederom gesponsord door VELOTA zonwering & terrasverkappingen, was de eerste helft nog zoekende maar waren de tweede helft heer en meester op het veld. Bij rust was het 1-0 door Loïs maar in de tweede helft was er geen houden meer aanvoor het Utrechtse EDO. Loïs, Rowanne, Danique en Amber zorgde voor de eindstand.

Met de nieuwe trainer Wouter van Baekel aan het roer en vier speelsters (Emma, Mascha, Mirte en Danique) die over zijn gekomen van Overbos was al snel duidelijk dat SVH weer een stap voorwaarts maakt dit jaar. Om dit met eigen ogen te zien is aanstaande donderdagavond (31 augustus) weer een wedstrijd van de Velota-vrouwen. Om 20.15 uur spelen ze op de IJvelden en is Volendam de tegenstander.

Tot op de velden

Sjon Wering