Jeugdopleiding

Ruimte voor talent

Speel je nu nog niet bij S.V. Hoofddorp? Wil je vanaf volgend seizoen spelen op Divisie-niveau (o13 t/m o23) of hoge hoofdklasse (o8 t/m o12) bij S.V. Hoofddorp? De jeugdopleiding maakt mooie stappen. Alle 1e midden- en bovenbouwteams spelen op een goed divisie-niveau, we zijn ster-partnerclub van AFC Ajax en is de opleiding gecertificeerd als Regionale Jeugdopleiding. Het 1e elftal, uitkomend in de 1e klasse, bestaat momenteel voor zo’n 90% uit eigen jeugdspelers en dat is natuurlijk een prachtig compliment voor de opleiding. Ben jij op zoek naar een goede opleiding binnen een gezellige en goed gestructureerde vereniging, Ga naar www.svhoofddorp.nl/aanmelden-talent en meld je aan voor een mogelijke stage. Uiteraard zijn meiden en keepers ook van harte welkom! Neem voor meer info contact op met Dennis Grimbergen (TJC Scouting) via talentendagen@svhoofddorp.nl of 06-14185428.