TOP NIEUWS Vrijwilligerspluim

Drie keer een vrijwilligerspluim!

Tijdens de vrijwilligersavond is er niet één maar wel drie keer een pluim uitgereikt. Zelfs drie pluimen binnen één gezin. En dat is bijzonder! André Verloop kreeg de pluim voor zijn inzet voor de scheidsrechters. Rick Verloop traint  jeugdteams en zet zich als trainer ook heel erg in voor Stars Voetbaldagen. Yvonne is jarenlang coördinator van de meidengroep geweest, teamleider van het team van Amber en heeft heel wat bar/kantinediensten ingevuld. Nu Amber bij Ajax voetbalt gingen André en Yvonne het rustiger aan doen, maar dat lukt nog niet erg. Yvonne helpt nu bij het plannen van de teams voor de kantinediensten en is nog vaak op het wedstrijdsecretariaat te vinden. André fluit nog regelmatig een wedstrijd. Als club waarderen wij deze inzet enorm. Familie Verloop bedankt!

Hieronder het bericht dat wij van Yvonne ontvingen:

Wat een verrassing! Tijdens de vrijwilligersborrel hebben André, Rick en ik de Vrijwilligerspluim uitgereikt gekregen. Aan alle toppers van SV Hoofddorp: Onwijs bedankt!!!!