Boekpresentatie Jordy Onkenhout: 17 november

In het clubhuis van SV Hoofddorp presenteert Jordy Onkenhout op 17 november zijn boek Mannen of muizen.
Jordy leerde als jongetje dat hij niet moet piepen bij pijn of tegenslag. ‘Zijn we mannen of muizen?’ zeiden ze bij hem in de familie altijd. Toen hij op zijn achttiende te horen kreeg dat hij lymfeklierkanker had, klaagde hij dus niet. Ook al kon zijn oncoloog hem niet beloven dat hij beter zou worden.
Hij moest drie keer vechten tegen kanker. Toch bleef hij positief tijdens de 60 chemo’s, 24 bestralingen en 1 stamceltransplantatie. Zijn droom om profvoetballer moest hij loslaten, maar hij werd beter. Nu is hij al zeven jaar ‘schoon’.

Met zijn stichting JoJo helpt Jordy andere zieke (jonge) mensen hun behandeling zo comfortabel mogelijk te doorstaan. Hij zamelde al tienduizenden euro’s in voor comfort rooms in het Spaarne Gasthuis in Hoofddorp.

Alle leden van SV Hoofddorp zijn van harte uitgenodigd aanwezig te zijn bij de boekpresentatie.
Datum: 17 november
Locatie: clubhuis SV Hoofddorp
Tijd: 18.00-20.30 uur
Wie Jordy’s boek wil hebben voor het in de boekwinkel ligt, kan het bestellen via deze link of de QR code hieronder. Dan ligt je exemplaar voor je klaar op de 17de november.