Vrouwen selectie

Vrouwen1 op jacht naar koppositie

Hoofddorp VR1 en haar sponsoren
Afgelopen zaterdag was Rijnvogels de tegenstanders van het team van trainer Wouter. Het vaak leuke voetbal en de daarbij horende koppositie, 15 punten uit 5 wedstrijden, had vele supporters naar het hoofdveld gelokt. Zelfs uit Tilburg. Tijdens de regenbuitjes was het goed vertoeven onder de overkapping van hoofdsponsor Velota zonnenewering & terrasoverkapping.
Na 15 minuten was het via een afstandsschot van Belinda en door een goed doorgaan van Danique al 2-0. Nog voor rust werd het door Amber nog 3-0. De drie punten leken in de de door BlueTrace gesponsorde voetbaltas te zitten. Als dank hiervoor werd er vandaag speciaal in blauwe shirts gevoetbald.
Echter in de tweede helft wilden de voeten niet meer en werd het veldspel wat rommeliger. Rijnvogels  profiteerde hiervan en maakte 3-1. Het was wederom Danique die scoorde uit een voorzet van Amber. Echter goed voetbal en slordig spel bleven elkaar afwisselen. Rijnvogels profiteerde weer van een foutje en liet keeper Mirte  weer kansloos 4-2.  Gelukkig had Danique het op haar heupen en volbracht haar hattrick. Weer een overwinning en 18 punten. Volgende week staat de uitwedstrijd tegen SCPB in Badhoevedorp op het programma. Ongetwijfeld zal een voetbehandeling bij co-sponsor Pedicure Pax ervoor zorgen dat alle voeten en tenen weer tip top in orde zijn om deze wedstrijd te winnen.
Tot op de velden
Sjon Wering
Ps meer informatie over de sponsoren van Vrouwen1 op: