Vrouwen selectie

Vrouwen 1 blijven ongeslagen

Deze zaterdag kwam s.v. De Meer op bezoek bij de Velota-vrouwen. De Meer moest en wilde winnen om aansluiting met S.V. Hoofddorp te behouden. Dit bleek al snel uit hun fanatieke en agressie start van de wedstrijd. Maar net als bij de dakoverkappingen van Velota zijn de steunpilaren aan de zijkant van groot belang. Deze wedstrijd waren de backs Belinda en Shalini de steunpilaren van Hoofddorp. In de eerste helft haalde deze twee topverdedigsters beide op wonderbaarlijke wijze een bal van de lijn. In de tweede helft was het Shalini die met een prachtige voorzet Simone bereikte die kaatste op Romee die met haar eerste balcontact de 2-1 scoorde. Vlak daarna was het de beurt aan Belinda die met een prachtig afstandschot de 3-1 maakt.
Na een lastige eerste helft maar een uitstekende tweede helft een terecht overwinning.

Volgende week de topper tegen het ook ongeslagen DVVA.
Alle steun is welkom dus supporteren kom aanstaande zaterdag naar sportpark Drieburg. De wedstrijd begint om 12:30 uur .

Groet Sjon Wering.