TOP NIEUWS Zondag Selectie

Positieve afsluiter voor Zondag1

Hallo, trouwe SV Hoofddorp-fans! Het is jullie optimistische huisverslaggever hier, met een frisse kijk op onze meest recente voetbalkunsten. Zet je schrap voor een dosis positiviteit, gemengd met een vleugje humor, want dat hebben we tenslotte verdiend!

Voordat we onze reis door het voetbalseizoen voortzetten, wil ik een moment nemen om onze Anjo te herdenken. Anjo’s onuitwisbare bijdrage sinds 1985, variërend van teamleider tot keeper en van wedstrijdsecretaris tot kantine medewerker, heeft onze club mede gevormd tot wat het vandaag de dag is. Zijn toewijding en liefde voor de sport en onze gemeenschap zullen altijd een bron van inspiratie blijven. Ik betuig mijn diepste deelneming aan Anjo’s familie en vrienden en wens hen veel kracht toe in deze moeilijke tijd. Anjo’s nalatenschap en geest zullen voortleven in elke hoek van SV Hoofddorp.

Terwijl we Anjo’s onvergetelijke nalatenschap koesteren en in ons hart meedragen, richten we onze blik ook vooruit, met hernieuwde vastberadenheid, naar de uitdagingen en triomfen die ons wachten in onze wedstrijden, zoals onze recente ontmoeting met Vitesse ’22. Ja, we staan op de 13e plek, maar onthoud: in voetbal gaat het niet altijd om waar je staat, maar om waar je naartoe gaat. En jongens, we gaan ergens naartoe! Dat gelijkspel (1-1, applaus graag) was geen toevalstreffer, maar een bewijs van onze onverzettelijkheid. We zijn de ‘Comeback Kids’ van de competitie – altijd klaar voor een verrassing.

Nu, over de eerste helft van het seizoen… Laten we zeggen dat we wat ‘creatieve uitdagingen’ hadden. Maar is dat niet wat ons karakter geeft? Elk groot verhaal heeft een spannend begin nodig, en wij zijn net begonnen aan ons avontuur.

Nog één wedstrijd te gaan voor de winterstop, en het is net alsof we het beste voor het laatst hebben bewaard. Misschien proberen we die nieuwe strategie van scoren vóór de laatste minuut. Of misschien ook niet, want laten we eerlijk zijn, die laatste minuut heeft ons wel op de voetbalkaart gezet!

Onze spelers laden nu op voor de tweede helft van het seizoen, en wij weten allemaal dat ze terugkomen met meer energie dan een energiedrankje. We gaan niet alleen punten scoren, maar ook harten winnen met ons spel. Vergeet het oude Hoofddorp; het nieuwe Hoofddorp is hier om de show te stelen!

Dus, beste Hoofddorpers, blijf lachen, blijf juichen en blijf geloven. Wij zijn niet zomaar een team, wij zijn een familie. En in een familie steunen we elkaar, door dik en dun, door laatste minuten en eerste plaatsen.

Bereid je voor op een spectaculaire tweede seizoenshelft, waarin wij, SV Hoofddorp, niet alleen het spel spelen, maar het spel definiëren. Want, zoals we allemaal weten, in het voetbal kan alles gebeuren, en bij Hoofddorp gebeurt het meestal in de laatste minuut!

SV Hoofddorp: Waar Elke Minuut Telt, Vooral de Laatste!

Zie hieronder een artikel in Haarlems Dagblad: