Blog TOP NIEUWS Zondag Selectie

Thuiswinst met Teamgeest!

Hey Hoofddorp Fans!

Heb je dat gevoeld? Die trilling door Hoofddorp, die golf van vreugde na onze overwinning op Vitesse’22? Dat waren wij, het eerste team, die lieten zien dat we meer in onze mars hebben dan de ranglijst suggereert!

We wisten dat het geen makkie zou worden. Vitesse’22, sterk dit seizoen en duidelijk niet van plan ons cadeautjes te geven. Maar ons team, oh ons team – ze stonden op het veld met die blik van ‘wij geven niet op’. En dat, beste lezers, is precies wat we deden. Niet. Opgeven.

De score werd geopend door Nigel Compter, op aangeven van Van Schaik. Dat doelpunt was als het startsein: “We zijn hier, en we gaan ervoor!” En dan die vervangers, Lucas en Stanley – sprongen in en gaven ons net dat extra duwtje. De teamgeest? Die was sterker dan ooit! En weer zoals de eerste doelpunt, een bal van Van Schaik op Compter: 2-1!

We speelden niet alleen voor de punten, we speelden voor onze trots, voor onze plek, voor ons thuispubliek. En toen de scheidsrechter voor het laatst floot, was het duidelijk: we kunnen dit, we kunnen vechten tegen de dreiging van degradatie.

Dus daar gaan we, op naar de volgende wedstrijd. Met de steun van jullie, de fans, zijn we meer dan een team – we zijn een familie. Een familie die blijft strijden, tot de allerlaatste minuut.

Blijf ons volgen, want we zijn nog lang niet klaar met dit seizoen. Samen staan we sterk!

#HoofddorpPower #SamenSterk #WinstThuis

Wil je meer lezen over deze wedstrijd? Zie hieronder een artikel van Simon Luybé in Haarlems Dagblad: