Mededelingen TOP NIEUWS

Rabobank Club Support Aktie

Jouw stem is geld waard!  Je kunt via de Rabo App of Rabo Online Bankieren van 4 t/m 25 oktober hun stem uit op de club die zij een warm hart toe dragen.

Misschien heb je op TV al een van de spotjes gezien van deze aktie – SV Hoofddorp speelt mee in dit spotje!

Aangezien jij volgens onze ledenadministratie een rekening hebt bij de Rabobank sturen we je deze mail.  Elke lid van Rabobank Schiphol kan namelijk 5 stemmen uitbrengen op clubs en verenigingen in de regio Schiphol.  SV Hoofddorp is een van de deelnemende verenigingen.  Per stem betaalt de Rabobank een bedrag van EUR 5,00 aan de vereniging waarop gestemd is.  Stem daarom op SV Hoofddorp!  Je moet in totaal 5 stemmen uitbrengen en kunt maximal 2 stemmen uitbrengen op 1 vereniging.  Stem dus 2 keer op SV Hoofddorp!  Stemmen kan via jouw persoonlijke code die je, als je al lid bent van de Rabobank, in een mail van de Rabobank hebt ontvangen.

Iedereen van 12 jaar en ouder die een rekening heeft bij de Rabobank kan lid worden van de Rabobank.  Elk lid kan 5 stemmen uitbrengen.  Ben je nog geen lid, wordt dan snel lid door je aan te melden voor het lidmaatschap via deze link: https://www.rabo-clubsupport.nl/regio-schiphol/lid-worden