Evenementen TOP NIEUWS

Maak kans op een bezoek aan een wedstrijd van Ajax met je hele team

In de herfstvakantie op woensdag 19 oktober organiseert Ajax een grandioze voetbalclinic op ons complex.
De inschrijving hiervoor staat nog steeds open en… als jij je aanmeldt met meerdere teamgenoten maken jullie kans op het bijwonen van een wedstrijd van Ajax1. Hoe cool is dat!

Tijdens de clinic leer je vaardigheden zoals het dribbelen, passen en aannemen. Dit zal vervolgens in kleine wedstrijdvormen worden toegepast. Na de lunch wordt er in teamverband getraind en worden er partijspelen gedaan.
Uiteindelijk beleef jij tijdens de Ajax Clinic een echte Ajax ervaring voor een dag!

Schrijf je snel in met je medespelers en heb de dag van je leven…en misschien gaan jullie wel met het hele team naar de ArenA.

Naar de inschrijving op de Ajax website.