Evenementen svHoofddorp Jeugd

Overweldigend resultaat lotenverkoop Grote Clubactie 2022

De Grote Clubactie 2022 zit er op!  De trekking van de loterij heeft inmiddels plaatsgevonden, dus alle lotenkopers kunnen hier controleren of zij iets gewonnen hebben. Wij danken alle 999 (!!) lotenkopers voor hun steun aan onze mooie vereniging!

Maar onze aller grootste dank gaat uit naar onze 131 (!) jeugdleden uit 48 (!) van de 60 deelnemende jeugdteams.

Zij hebben via internet, social media én gewoon met het verkoopboekje langs de deuren en op straat maar liefst succesvol 2412 loten verkocht. Een absoluut record over de jaren dat wij de Grote Clubactie lotenverkoop coördineren!

Alle tijdig, dat wil zeggen niet later dan 20 november j.l., ingeleverde verkoopboekjes, met éénmalige machtigingen, zijn door ons verwerkt en ingevoerd vóór de deadline op 21 november j.l. De ‘on-line’ verkoop eindigde eveneens 21 november.

Daarmee hebben jullie S.V. Hoofddorp aan een bijdrage van ruim €. 5.700,= geholpen! Een hartverwarmend resultaat dat de club in deze dure tijden, geweldig goed kan gebruiken. Hartelijk dank voor jullie geweldige inzet !  De beloning voor iedere loten verkoper, in de vorm van €. 0,50 per verkocht  lot zal aan het einde van de maand december aan jullie worden overgemaakt, via het bij de penningmeester van jullie bekende IBAN nummer. Dat kan dus van je vader of moeder zijn.

Beste individuele verkopers.

Zoals gezegd hebben van onze jeugdleden 131 jongens en meisjes actief deelgenomen om loten te verkopen.  Dat zijn er iets minder dan in 2021 De “top-3 “van beste individuele lotenverkopers van 2022 zijn;

1. Jaydee Chotoe (Mo11-01) met 198 verkochte loten
  2. Menno Driessen(Jo10-04) met 106 verkochte loten
  3. Zoe Schaap(Mo13-01)  met 87 verkochte loten

Deze individuele lotenverkopers zullen in het nieuwe kalenderjaar benaderd worden voor de ‘huldiging’ bij een thuiswedstrijd van Zondag 1.
Daarnaast ontvangen de 31 verkopertjes van onze vereniging, die ten minste 25 loten verkocht hebben, een medaille.

Ben je benieuwd op welke plaats jij geëindigd bent ? klik dan  HIER

Het beste verkopende team.

Dit jaar hebben maar liefst spelers uit 48 van de 60 deelnemende jeugdteams loten verkocht. Dat is nagenoeg hetzelfde aantal als in 2021!

Het ‘team’ dat samen de meeste loten verkocht heeft was de M013-01 met in totaal 161 loten, waaraan 9 speelsters hebben bijgedragen !

Zij voldoen daarmee aan de eis dat minstens de helft van de spelers van het team, loten moeten hebben verkocht om mee te dingen naar de titel ‘beste verkopende team’. Zij hebben in principe toegangskaarten voor het bijwonen van een thuis wedstrijd van een Nederlands Elftal (M/V) verdiend. In overleg met de teamleiding zal gezocht worden naar een geschikte datum uit de speelkalender van Oranje.

Ben je benieuwd hoe jouw team gescoord heeft ? klik dan HIER

Uitslag van de trekking.
De trekking van de winnende loten heeft inmiddels plaatsgevonden op dinsdag  6 december j.l.  De resultaten van de trekking kunt u terugvinden op  https://lotchecker.clubactie.nl/

Rest ons niets anders dan alle deelnemende lotenverkopers, -teams, team-begeleiding én natuurlijk de lotenkopers héél  hartelijk te bedanken voor hun deelname en tot volgend jaar bij de Grote Club Actie 2023 !

Coördinatoren Grote Club Actie 2022
Johan Dekkers en Jos van Bakel