CoffeeClick

SV HOOFDDORP EN COFFEECLICK DELEN DE PASSIE!

Heerlijke koffie op de voetbalclub, wie wil dat nou niet?
Alle koffie-minnende spelers en bezoekers willen een kopje verse bonenkoffie als ze gaan sporten of langs de lijn de verrichtingen van hun geliefden staan te bewonderen.
Niets is minder waar dan dat jouw club deze droom in het afgelopen jaar heeft gerealiseerd.

Heerlijke verse bonenkoffie geproduceerd op de CoffeeClick A600 FoamMasters, hét bewijs dat naast straffe koffie- en espresso ook geweldige Cappuccino en Latte Macchiato simpel te schenken is op elke zichzelf respecterende club!

CoffeeClick biedt met haar “All-In The Click” concept een voor de koffiemarkt uniek- en bovenal eenvoudig- door elke club te realiseren product.
Espresso machines van Zwitserse makelij gecombineerd met wekelijks vers gebrande koffiebonen, alle technische services, smaak management en volledige financiering.
Zo realiseert jouw club een (h)eerlijke koffiebeleving tegen een vaste All-In prijs per kopje. Zonder investering en gedoe.

En door heerlijke verse bonenkoffie te drinken op jouw club sponsor je ook nog eens de clubkas. CoffeeClick doet de rest. Your Club, Our Coffee!

Lees hier meer over CoffeeClick