TOP NIEUWS Vrouwen selectie

tweede bekerwedstrijd: Vrouwen1 – CSW

Velota vrouwen – CSW (waar staan die letters eigenlijk voor?)

Zowel S.V. Hoofddorp VR1 als CSW hadden beide bekerwedstrijden gewonnen. De beslissende wedstrijd was afgelopen zaterdag in Wilnis. Op basis van doelsaldo moest Hoofddorp winnen. Ondanks de vele afwezigen / geblesseerden  (Emma, Nikki, Simone, Mardit, Jamie, Danique en keepster Maaike) ging het elftal van trainer Wouter volop vertrouwen het veld.  Come Score Win was het strijdplan.

Het eerste halfuur was erg lastig en kwam Hoofddorp 1-0 achter. Extra domper was het uitvallen van Romee. Door wat  omzettingen op aangeven van de trainer kregen Rowanne, Rosa en Maschac het middenveld in handen en werd Hoofddorp voetballend beter. Na rust kwam de verdiende gelijkmaker na een mooie aanval, via Amber was het Nakisha die de 1-1 maakte. Op de tribune galmde het Come Score Win! Er waren nog een aantal mooie aanvallen maar het bleef 1-1 tegen Come Score Watjammerdatjulliejezelfnietbeloondhebben.
Aanstaande zaterdag de eerste competitiewedstrijd thuis om 15:30 uur tegen sportief Krommenie.
Tot op de velden
Sjon Wering